«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

​Οι μαθητές Ύδρας και Περιστερίου ζωντάνεψαν την ιστορία του Ανδρέα Μιαούλη στο Ιστορικό Αρχείο-Μουσείο Ύδρας


Από: ΙΑΜΥ 

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση λήξης του Σχολικού Έτους 2025-2026 του Γυμνασίου Ύδρας στο πλαίσιο των Μιαουλείων 2026, σε συνδιοργάνωση του ΙΑΜΥ, του Γυμνασίου Ύδρας και του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου.

Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή κοινού πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στην φιλόξενη

ταράτσα του Ιστορικού Αρχείου – Μουσείου Ύδρας (ΙΑΜΥ), η γιορτή λήξης του σχολικού έτους του Γυμνασίου Ύδρας, ενταγμένη στο πρόγραμμα των εορτασμών των Μιαουλείων 2026.

Η εκδήλωση αποτέλεσε την κορύφωση του πολιτιστικού–εκπαιδευτικού προγράμματος με τίτλο «Από το Αρχείο στην Τέχνη – Ο Ανδρέας Μιαούλης μέσα από τα μάτια των μαθητών/τριών…», το οποίο υλοποιήθηκε από το Γυμνάσιο Ύδρας και το 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου σε στενή συνεργασία με το Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους.

Υποδεχόμενη το εκλεκτό κοινό, η Πρόεδρος του Φορέα του ΙΑΜΥ, Ντίνα Αδαμοπούλου, καλωσόρισε τους προσκεκλημένους, ευχαρίστησε όλους για την παρουσία τους και αναφέρθηκε στην εξαιρετική συνεργασία των τριών Φορέων η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο και όμορφο παράδειγμα του πώς οι θεσμοί της Παιδείας και του Πολιτισμού μπορούν να συναντηθούν προς όφελος των νέων ανθρώπων. Αναφέρθηκε επίσης στην ξεχωριστή αυτή εκδήλωση «... η οποία αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία γιατί φέρνει κοντά μαθητές από δύο διαφορετικές σχολικές κοινότητες, από την Ύδρα και το Περιστέρι.

Μέσα από τη συμμετοχή των δύο Γυμνασίων αποδεικνύεται ότι η

Παιδεία (σχολικές κοινότητες) και ο Πολιτισμός (ΓΑΚ/ΙΑΜΥ) έχουν τη δύναμη να δημιουργούν γέφυρες επικοινωνίας, φιλίας και αλληλοκατανόησης». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην τιμητική παρουσία του Μητροπολίτη κ.κ. Εφραίμ και της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Κυρίας Δόμνας Μιχαηλίδου η οποία παρέστη ειδικά για την εκδήλωση αυτή, ως σύμβολο της Ελλάδας που ενώνει τα νέα παιδιά και τις οικογένειές τους. Τέλος, ευχαρίστησε τους Διευθυντές και τους Εκπαιδευτικούς των δύο σχολείων και ιδιαίτερα τους μαθητές για το

πνεύμα σύμπνοιας και συνεργασίας που επέδειξαν.

Στη συνέχεια, ο Διευθυντής του Γυμνασίου Ύδρας, κ. Ευάγγελος

Παντελής αναφέρθηκε στην άψογη συνεργασία των τριών Φορέων καθώς και στο κοινό πολιτιστικό–εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Γυμνασίου Ύδρας με το 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου, μέσα από το οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες προσέγγισαν τη μορφή του Ανδρέα Μιαούλη και την τοπική ιστορία με βάση αυθεντικά αρχειακά τεκμήρια των

ΓΑΚ/ΙΑΜΥ. Τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της συνεργασίας των δύο

σχολείων, της επαφής των παιδιών με την ιστορική μνήμη, της

δημιουργίας δεσμών και της δύναμης του σχολείου να ενώνει

ανθρώπους.

Στη συνέχεια, η Διευθύντρια του 7 ου Γυμνασίου Περιστερίου κ.

Μελπομένη Παπαμάρκου, ευχαρίστησε το ΙΑΜΥ και το Γυμνάσιο Ύδρας για την άψογη συνεργασία και τη ζεστή φιλοξενία.

Η κ. Αδαμοπούλου, έδωσε κατόπιν τον λόγο στον Σεβασμιώτατο

Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών, Αιγίνης, Ερμιονίδος & Τροιζηνίας, κ.κ. Εφραίμ, ο οποίος αναφέρθηκε στη εξέχουσα μορφή του ήρωα της Ύδρας, Ναυάρχου Ανδρέα Μιαούλη ως πρότυπο για τη νέα γενιά, μιλώντας νοσταλγικά και για τη δική του εμπειρία ως Καθηγητής στη Μέση Εκπαίδευση.

Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η Υπουργός Κυρία Δόμνα Μιχαηλίδου η οποία με την εμπνευσμένη ομιλία της ευχαρίστησε από την πλευρά της, τους διοργανωτές της εκδήλωσης και ξεχωριστά τους μαθητές για την άψογη συνεργασία τους.

Ακολούθως, ο διοργανωτής των φετινών Μιαουλείων Δήμαρχος Ύδρας Γιώργος Κουκουδάκης μίλησε για το πρόγραμμα των φετινών εορτασμών και ευχαρίστησε από την πλευρά του όλους τους εμπλεκόμενους Φορείς της εκδήλωσης.

Οι χαιρετισμοί έκλεισαν με την εκπρόσωπο του Δημάρχου Περιστερίου, Αντιδήμαρχο Παιδείας του Δήμου κ. Μαίρη Τσιώτα-Μάρκου η οποία μετέφερε τις θερμές ευχές του Δημάρχου κ. Ανδρέα Παχατουρίδη και συνεχάρη θερμά όλους τους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες μαθητές.

Στο 1 ο μέρος της εκδήλωσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο Σχολείων παρουσίασαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα τα αποτελέσματα της πολύμηνης ερευνητικής και καλλιτεχνικής τους εργασίας, η οποία βασίστηκε στη μελέτη αυθεντικών αρχειακών και μουσειακών τεκμηρίων που παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν από την κ. Αδαμοπούλου και αναδεικνύουν τη ζωή και τη δράση του Ναυάρχου Ανδρέα Μιαούλη. 

Το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει την παρουσίαση του ψηφιακού φακέλου τεκμηριωμένου αρχειακού υλικού

από τους μαθητές του Γυμνασίου Ύδρας, τον διαδραστικό ψηφιακό χάρτη που δημιούργησαν οι μαθητές του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου, καθώς και τις εικαστικές δημιουργίες που προέκυψαν από τη διασχολική αυτή συνεργασία.


Στο 2 ο μέρος, ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε το θεατρικό δρώμενο που παρουσίασε με τρόπο συγκινητικό η μαθήτρια του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου, ενώ τα μουσικοχορευτικά δρώμενα των δύο σχολείων, εμπνευσμένα από την Ελληνική Επανάσταση του 1821, και ιδιαίτερα τα τραγούδια από τη μικτή σχολική χορωδία των δύο Σχολείων υπό την διεύθυνση της καθηγήτριας Μουσικής του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου κ. Όλγας Γουβιέλου, δημιούργησαν μια ξεχωριστά ενθουσιώδη ατμόσφαιρα, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με την Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Τάξης του Γυμνασίου Ύδρας, σε κλίμα συγκίνησης και αισιοδοξίας για το μέλλον τους και με γευστικό κέρασμα προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Ύδρας.
Την όμορφη εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους: ο
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης, κ.κ. Εφραίμ, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, ο Πρωτοσύγκελος Aρχιμανδρίτης π. Νεκτάριος Δαρδανός, ο αναπληρωτής Πρωτοσύγκελος αρχιμανδρίτης π. Θεόδωρος Θεοδοσίου, ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος π. Ακίνδυνος Δαρδανός, ο πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Βλαχόπουλος, ο ιεροδιάκονος π. Τιμόθεος Πούλος, ο Δήμαρχος Ύδρας Γιώργος Κουκουδάκης, η εκπρόσωπος του Δημάρχου Περιστερίου, Αντιδήμαρχος Παιδείας Περιστερίου, κ. Μαρία Τσιώτα-Μάρκου, ο π. Δήμαρχος Ύδρας Κώστας Αναστόπουλος, οι Αντιδήμαρχοι Ύδρας, κ. Μαίρη Κάτσικα και κ. Γεωργία Μαραγκού, ο αρχηγός της αντιπολίτευσης του Δήμου Ύδρας, κ. Μανώλης Καραμήτσος, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Παναγιώτης Μαρκαντώνης, κ. Ειρήνη Μπέλεση, κ. Γιάννης Παστός, κ. Δάφνη Κοφίτσα, κ. Γιώργος Βούλγαρης, ο Λυκειάρχης Ύδρας, κ. Δημήτρης Σαράντης, η Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ύδρας, κ. Ματίνα Ρούση, η προϊσταμένη του 1ου Νηπιαγωγείου Ύδρας, κ. Αγγελική Σκλάβου, η Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄ Αθήνας κ.
Δήμητρα Μακρή, ο Aντιπρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Πειραιά / Ν.Π.Δ.Δ. του Υπουργείου Δικαιοσύνης κ. Ιωάννης Μακρής, η Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης ΔΔΕ Πειραιά, κ. Χρυσάνθη Κουμπάρου, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΔΔΕ Πειραιά και Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης Γυμνασίου Ύδρας κ. Δημήτριος Παπαηλιού, η Υπεύθυνη του Τομέα Περιβαλλοντικών Θεμάτων ΔΔΕ Πειραιά, κ. Αλεξάνδρα Χαρώνη, ο Διευθυντής του Γυμνασίου Μεσαγρού Αίγινας κ.
Νικόλαος Οικονόμου, η Εκπρόσωπος του Προτύπου Γυμνασίου
Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, κ. Σωτηρία Παπακώστα, ο Διευθυντής του Λυκείου Εκπαιδευτηρίων Ιεράς Μητρόπολης Πειραιά κ. Γεώργιος Τσοχατζής, η Πρόεδρος του Μουσικού Συλλόγου Ύδρας κ. Μαριάννα Ηλιάδη, η Πράκτορας κ. Λουκία Λούλου, Εκπαιδευτικοί των Σχολείων της Ύδρας και του Περιστερίου, οι γονείς των παιδιών και πολλοί συμπατριώτες μας Υδραίοι και φίλοι της Ύδρας.








Μιαούλεια 2026: Η Ύδρα τιμά τα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου με διπλή πολιτιστική εκδήλωση


Από: Αντιδήμαρχο Υδρας κα Μ. Κάτσικα 
 ΜΙΑΟΥΛΕΙΑ 2026
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Μιαούλεια 2026», η Ύδρα τιμά τα 200 χρόνια από την Ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου με δύο ιδιαίτερα σημαντικές πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Στις 20:30, στην Αίθουσα Τέχνης και Συναυλιών «Μελίνα Μερκούρη», πραγματοποιούνται τα εγκαίνια της έκθεσης «200 Χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου – Η Ελλάδα της Θάλασσας και της Ελευθερίας», από την ιδιωτική συλλογή του Μεσολογγίτη συλλέκτη Νικολάου Λύρου.
Στις 21:30, στο λιμάνι της Ύδρας, παρουσιάζεται η μουσικοθεατρική παράσταση «Προς την Ελευθερία», αφιερωμένη στον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου.
Σας περιμένουμε σε μια βραδιά αφιερωμένη στη μνήμη, την ιστορία και τις αξίες της ελευθερίας.


Ευχαριστήριο μήνυμα του Διευθυντή του Γυμνασίου Ύδρας

 


Από: Γυμνάσιο Ύδρας 

📌ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ευχαριστήριο μήνυμα του Διευθυντή του Γυμνασίου Ύδρας

Μετά την ολοκλήρωση της γιορτής λήξης του σχολικού έτους και της παρουσίασης του πολιτιστικού–εκπαιδευτικού προγράμματος του Γυμνασίου Ύδρας, σε συνεργασία με το 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου και το Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας, εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους και στήριξαν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Η εκδήλωσή μας εντάχθηκε φέτος στις εορταστικές εκδηλώσεις των «Μιαουλείων», γεγονός που αποτέλεσε ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο μας. Για τον λόγο αυτό, ευχαριστούμε θερμά τον Δήμο Ύδρας και τον Δήμαρχο, κ. Γεώργιο Κουκουδάκη, για τη θεσμική αυτή ένταξη, καθώς μέσα από αυτήν αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο η προσπάθεια των μαθητών και των μαθητριών μας, αλλά και η δική τους συμβολή στη διατήρηση της ιστορικής μνήμης του τόπου μας.

🙏Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών, Αιγίνης, Ερμιονίδας και Τροιζηνίας κ.κ. Εφραίμ, ο οποίος κάθε χρόνο τιμά με την παρουσία του τις εκδηλώσεις του σχολείου μας, προσφέροντας ένα σταθερό μήνυμα αγάπης, στήριξης και εγγύτητας προς τους μαθητές, τις μαθήτριες, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους.

🙏Ιδιαίτερη τιμή για τη σχολική μας κοινότητα αποτέλεσε, επίσης, η παρουσία της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, κ. Δόμνας Μιχαηλίδου. Την ευχαριστούμε θερμά, καθώς, παρά τις αυξημένες υποχρεώσεις της, ταξίδεψε ειδικά από την Αθήνα για να παρευρεθεί στη γιορτή μας, δείχνοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τη νέα γενιά, το δημόσιο σχολείο και τις δημιουργικές προσπάθειες των μαθητών και των μαθητριών.

🙏Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στο 7ο Γυμνάσιο Περιστερίου, στη Διευθύντριά του, κ. Μελπομένη Παπαμάρκου, καθώς και στην εκπαιδευτικό μουσικής, κ. Όλγα Γουβιέλου, για την εμπιστοσύνη, την άριστη συνεργασία και την όμορφη κοινή πορεία που μοιραστήκαμε.

🙏Ευχαριστούμε θερμά το Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Ύδρας και ιδιαίτερα την Πρόεδρό του, κ. Ντίνα Αδαμοπούλου και τους συνεργάτες της κ. Ελένη Μαυρουδάκου, κ. Σταμάτη Καλαφάτη και κ. Παναγιώτη Τσίτσιζα για τη ζεστή φιλοξενία, τη διαρκή στήριξη και την πολύτιμη συμβολή τους καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της δράσης. Το Ι.Α.Μ.Υ. ευχαριστούμε, επίσης, για την προσφορά του επίσημου δείπνου στους προσκεκλημένους μας, καθώς και για την κάλυψη μέρους των εξόδων διαμονής των προσκεκλημένων της εκδήλωσης.

Ξεχωριστές ευχαριστίες εκφράζουμε προς όλους τους ανθρώπους και τους φορείς που συνέβαλαν οικονομικά και ουσιαστικά στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης και στη φιλοξενία των προσκεκλημένων μας.

🙏Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αλέξη Βερούκα για την εξ ολοκλήρου κάλυψη των εξόδων διαμονής των μαθητών και μαθητριών του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου για δύο ημέρες στην Ύδρα.

🙏Ευχαριστούμε τους ξενοδόχους του νησιού μας, την κ. Ελένη Μαραγκού, τον κ. Σωτήρη Σαΐτη, τον κ. Κώστα Βούλγαρη και τον κ. Γιάννη Παστό, για τη δωρεάν διάθεση δωματίων σε προσκεκλημένους που ταξίδεψαν από την Αθήνα για να βρίσκονται κοντά μας.

🙏Ευχαριστούμε, ακόμη, τον κ. Χρήστο Μπεξή και την κ. Δάφνη Κοφίτσα για την κάλυψη  μέρους του κόστους διαμονής προσκεκλημένων της εκδήλωσης.

🙏Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στην Attica Group και στην αντιπρόσωπό της, κ. Λουκία Λούλου, για τη χορήγηση δωρεάν εισιτηρίων σε προσκεκλημένους της εκδήλωσης, καθώς και εκπτωτικών εισιτηρίων για τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους εκπαιδευτικούς του 7ου Γυμνασίου Περιστερίου.

🙏Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Ύδρας για την προσφορά του κεράσματος που ακολούθησε μετά το πέρας της γιορτής, καθώς και τον Δήμο Ύδρας για την οικονομική συνεισφορά του στην πραγματοποίησή του.

🙏Ιδιαίτερη ευγνωμοσύνη εκφράζουμε προς όλους τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου Ύδρας, μόνιμους και αναπληρωτές, οι οποίοι στήριξαν με αγάπη, υπευθυνότητα και προσωπική προσπάθεια τόσο τη συγκεκριμένη εκδήλωση όσο και ολόκληρη τη σχολική χρονιά.

🙏Το μεγαλύτερο ευχαριστώ, όμως, ανήκει στους μαθητές και στις μαθήτριες της Ύδρας και του Περιστερίου. Με την προσπάθεια, τη συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους έδωσαν ζωή σε όσα παρουσιάστηκαν στη γιορτή μας και μας υπενθύμισαν τη δύναμη που έχει το σχολείο όταν γίνεται χώρος έκφρασης, συνεργασίας, χαράς και ονείρων.

Σε όλους και όλες εκφράζουμε την ειλικρινή μας ευγνωμοσύνη. Η ανταπόκριση ανθρώπων και φορέων του τόπου μας στο κάλεσμα του σχολείου αποδεικνύει ότι η προσπάθεια των παιδιών μας αφορά, συγκινεί και ενώνει ολόκληρη την τοπική κοινωνία. 

Σχετικά με την εκδήλωση, θα ακολουθήσει κοινό δελτίο τύπου από τους συνεργαζόμενους φορείς.

Ο Διευθυντής του Γυμνασίου Ύδρας

Ευάγγελος Παντελής

Δήμαρχος Γ. Κουκουδάκης: "Η Ύδρα του Ανδρέα Μιαούλη τιμά την Ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου - Ξεχωριστές εκδηλώσεις απόψε στο νησί


Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη 
"Η Ύδρα του Ανδρέα Μιαούλη τιμά την Ηρωική Έξοδο του Μεσολογγίου. Σας περιμένουμε όλους απόψε σε δύο ιδιαίτερα ποιοτικές εκδηλώσεις."

Ύδρα: Λαμπερά εγκαίνια για τον Nari Ward στα «Σφαγεία» του ΔΕΣΤΕ – Η τιμητική βράβευση από τον Δήμαρχο Γ. Κουκουδάκη στα Μιαούλεια


Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη 
"Από τη χθεσινή (22/06/2026) απονομή των αναμνηστικών των φετινών Μιαουλείων στον Καλλιτέχνη Nari Ward, έκθεση του οποίου φιλοξενείται στον χώρο των παλαιών σφαγείων του Ιδρύματος ΔΕΣΤΕ και η οποία εγκαινιάστηκε χθες, παρουσία πλήθους κόσμου. Ευχαριστούμε τον κ. Δάκη Ιωάννου, επίτημο δημότη της Ύδρας μας, για την πολυετή  προσφορά του στο Νησί μας!"

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Υδρας κ. ΕΦΡΑΙΜ στον Άγιο Νικόλαο Γαλατά – Παρουσίαση του νέου Εφημερίου


Από: Γραφείο Τύπου Ι. Μητροπόλεως Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης 
 ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Την Γ’ Κυριακή Ματθαίου, 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος ποιμενάρχης μας κ. ΕΦΡΑΙΜ ιερούργησε και ομίλησε διδακτικά εις τον Ιερό ενοριακό Ναό του Αγίου Νικολάου Γαλατά.
Παρουσίασε τον νέο εφημέριο π. Ευάγγελο και του ευχήθηκε πατρικά για την διακονία του εις το ενοριακό έργο με πνεύμα αγάπης , υπομονής και ενότητος.
Ακολούθησε κέρασμα.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ






​Στο Μεσολόγγι ο Δήμαρχος Ύδρας: Κατάθεση στεφάνου και ομιλία για την ιστορική συνδρομή του Ανδρέα Μιαούλη


Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη 
Από τη χθεσινή (21/06/2026) κατάθεση στεφάνου στην προτομή του Ανδρέα Μιαούλη στο Μεσολόγγι και την ομιλία μου με θέμα τη συνδρομή του Ναυάρχου της Ύδρας  κατά τη Β'  Πολιορκία του Μεσολογγίου. Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο της Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου κ. Σπύρο Διαμαντόπουλο για την τιμητική του πρόσκληση και για την ζεστή του φιλοξενία.