Έγινε σήμερα 13.03.2013, η παρουσίαση
από τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Άγγελο Κοτρώνη του «Ολοκληρωμένου Κέντρου
Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης του Δήμου
Ύδρας» στον χώρο της Δημοτικής αγοράς του
νησιού, σε πλήθος μικρών μαθητών.
Ο Δήμαρχος Ύδρας εξήγησε στους μικρούς
μαθητές την αξία της οικολογίας, και
της ανακύκλωσης όπως και τα οφέλη που προκύπτουν στο περιβάλλον αλλά και στην ζωή
μας.
Το περίπτερο
της Ανακύκλωσης βρίσκεται στην νότια πλευρά του χώρου της παλιάς Δημοτικής
Αγοράς και ο καθένας μπορεί να εναποθέτει υλικά για να χρησιμοποιηθούν προς
ανακύκλωση.
Στην εκδήλωση
παρευρέθηκαν (ζητώ συγνώμη αν παρέλειψα κάποιους), η Αντιδήμαρχος Ύδρας κ. Λ. Λούλου, ο
πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου κ. Α. Μερτζάνης και η Δημοτική
Σύμβουλος κ. Π. Δασκαλάκη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου