Ενημερωτικό e-mail που λάβαμε από τον Λευτέρη Σ. Κεχαγιόγλου
επικεφαλής της Δημοτικής κίνησης «Ύδρα Πρώτο Νησί»
"Προ
μηνός ο νυν δικαζόταν σε δεύτερο βαθμό μετά την δεκάμηνη πρωτόδικη καταδίκη….
Σήμερα ο νυν ζήτησε αναβολή άλλης δίκης (παράβαση Καθήκοντος)… Mέχρι τις
εκλογές ο τέως έχει άλλες δύο δίκες και βέβαια καμία από όλες αυτές
δεν αφορά καταδίκη τους ως υπερασπιστές του δίκαιου της κοινωνίας των Υδραίων… θα συνεχίσουμε έτσι η θα γυρίσουμε σελίδα;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου