Από: naftemporiki.gr
Σεμινάριο για κωφούς και ακούοντες εικαστικούς και ηθοποιούς με την Αμερικανίδα εικαστικό Κριστίν Σουν Κιμ, διοργανώνει καθημερινά έως την 1η Ιουνίου, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Όλοι οι συμμετέχοντες θα ταξιδέψουν το Σαββατοκύριακο 24 - 25 Μαΐου, στο παράρτημα της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών στην Ύδρα, για να συνεχίσουν εκεί την ομαδική δουλειά τους. Το σεμινάριο, πραγματοποιείται σε συνεργασία με την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα και το διευθύνει η εικαστικός Κριστίν Σουν Κιμ, στην αμερικανική νοηματική γλώσσα, με ταυτόχρονη ελληνική μετάφραση στην ελληνική νοηματική γλώσσα... Για περισσότερα:naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου