Το απόγευμα της Πέμπτης,
18 Δεκεμβρίου το 1ο Νηπιαγωγείο Ύδρας πραγματοποίησε την
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του στην κατάμεστη αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη». Η γιορτή του 1ου
Νηπιαγωγείου έγινε μέσα σε χαρούμενη και γιορτινή ατμόσφαιρα. Τα δώρα στα παιδιά μοίρασε ο
Άγιος Βασίλης, που ήρθε στη γιορτή κτυπώντας το καμπανάκι του και έχοντας τον σάκο με τα δώρα στην πλάτη του...
Ο Άγιος Βασίλης στα δρομάκια της Ύδρας μεταφέροντας στο σακούλι του τα δώρα για τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου