Ο τέως Βασιλιάς της Ελλάδας Κωνσταντίνος το βράδυ της Παρασκευής 21 Αυγούστου 2015 επισκέφτηκε την Ύδρα -όπως κάθε χρόνο - για να
παρακολουθήσει την 6η φιλανθρωπική
μουσική εκδήλωση κλασσικής μουσικής στο προαύλιο χώρο του Ιερού Καθεδρικού Ναού
Κοιμήσεως της Θεοτόκου.
Η φιλανθρωπική εκδήλωση
Η φιλανθρωπική μουσική εκδήλωση
πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή χρονιά. Στην εκδήλωση μικρή ορχήστρα
δωματίου με διευθυντή και σολίστ/βιολί τον Γιάννη Γεωργιάδη
εκτέλεσε το έργο του Βιβάλντι «Οι 4 εποχές». H μουσική εκδήλωση έχει
ενταχθεί στις εορταστικές εκδηλώσεις «Θεομητορικά 2015» και σημείωσε μεγάλη
επιτυχία.
Παρευρέθηκαν o Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης κκ Εφραίμ, ο Αιδεσιμολογιώτατος– Πρωτοπρεσβύτερος και Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος π. Ακίνδυνος Δαρδανός, ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Ιωαννίκιος Καλαφάτης, ο Ιερολογιώτατος Διάκονος π. Νεκτάριος Δαρδανός, ο Δήμαρχος Ύδρας κ.
Γ. Κουκουδάκης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ύδρας κ. Α. Καλύβας,
Δημοτικοί Σύμβουλοι, Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου (κ. Κατσαφάδος. κ. Γεωργιάδης, κ. Ασημακοπούλου), ο πρώην Δήμαρχος Ύδρας κ. Α. Κοτρώνης, ο πρώην
Δήμαρχος Ύδρας κ. Κ. Αναστόπουλος, ο Υδραίος Ακαδημαϊκός και ζωγράφος κ.
Π. Τέτσης και πλήθος κόσμου.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη μνήμη του Κωστή Σοφιανού από την σύζυγο του κ. Τζένη Σοφιανού και τα παιδιά του κ. Αλέξανδρο Σοφιανό και κ. Νίκο Σοφιανό και τα έσοδα της διατίθενται για τις ανάγκες του Κουλούρειου Νοσοκομείου Ύδρας «Παναγία Φανερωμένη».
Η εκδήλωση πραγματοποιείται κάθε χρόνο στη μνήμη του Κωστή Σοφιανού από την σύζυγο του κ. Τζένη Σοφιανού και τα παιδιά του κ. Αλέξανδρο Σοφιανό και κ. Νίκο Σοφιανό και τα έσοδα της διατίθενται για τις ανάγκες του Κουλούρειου Νοσοκομείου Ύδρας «Παναγία Φανερωμένη».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου