Την Παρασκευή 28
Αυγούστου 2015 και λίγο μετά τις 21:00 πραγματοποιήθηκε επιτυχημένη νησιώτικη
συναυλία του Γιάννη Κονιτόπουλου στην περιοχή Καμίνια της Ύδρας.
Τη νησιώτική συναυλία
παρακολούθησαν εκατοντάδες κόσμου που ενθουσιασμένοι καταχειροκρότησαν τον Γιάννη Κονιτόπουλο
και την ορχήστρα του.
Λίγο πριν αρχίσει η
συναυλία ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης σε ολιγόλεπτη ομιλία του απεύθυνε χαιρετισμό
στους παρευρισκόμενους, ευχαρίστησε τους συντελεστές της συναυλίας και εξήγγειλε νέα δημοτικά έργα για την περιοχή των
Καμινίων αλλά και για την Ύδρα (Πλακόστρωση πλατείας στα Καμίνια, πλακόστρωση δρόμου Οικισμού (από Καμίνια) - Βλυχός, χλοοτάπητας στο 2ο Δημοτικό και 2ο Νηπιαγωγείο Ύδρας κλπ).
Η νησιώτικη μουσική
βραδιά ήταν αφιερωμένη στους εορτασμούς
για τα «Κουντουριώτεια 2015» αλλά και
στα πλαίσια της γιορτής του Ενοριακού Ιερού Ναού Τιμίου Προδρόμου στα Καμίνια
(Άη Γιάννη).
Ομιλία Δημάρχου Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου