Με δύο χρυσά μετάλλια από το 18ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα WIKF επιστρέφει στην Ύδρα ο Άγγελος Πλευρίτης - Εξαιρετική εμφάνιση των Υδραίων αθλητών - Μεγάλη επιτυχία της Υδραϊκής ομάδας "Η Γροθιά της Ύδρας" του κ. Ιωάννη Πράπα.
Ο Άγγελος Πλευρίτης αγωνιζόμενος στο 18ο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα WIKF (25-27 Σεπτεμβρίου), στην κατηγορία Kata 8-9
και στην κατηγορία kumite 8-9 ετών, κατέκτησε
δύο χρυσά μετάλλια!!!
Η Γεωργία
Γκιώνη στην
κατηγορία kata Νεανίδων με μια πολύ καλή εμφάνιση κατέκτησε την 7η θέση.
Συγχαρητήρια στους αθλητές για τις εξαιρετικές τους εμφανίσεις αλλά και στον προπονητή της Υδραϊκής ομάδας "Η Γροθιά της Ύδρας" κ. Ιωάννη Πράπα.
Φωτογραφία από:Η Γροθιά της Ύδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου