Την Ύδρα -από
τις πρωινές ώρες- επισκέφτηκε το κρουαζιερόπλοιο "Seadream 1". Το γνώριμο και πολυτελές κρουαζιερόπλοιο έριξε άγκυρα
έξω από το λιμάνι της Ύδρας και οι επιβάτες του επισκέπτονται το νησί μας
απολαμβάνοντας τις
αγορές τους και τις βόλτες τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου