Το
Ρεμπέτικο Συνέδριο θα διεξαχθεί -όπως κάθε χρόνο – στην Ύδρα, για φέτος
έχει προγραμματισθεί να διεξαχθεί από την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου έως Κυριακή 4
Οκτωβρίου 2015 - Η κεντρική Ρεμπέτικη Συναυλία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 3 Οκτωβρίου και ώρα 21:00 στο εστιατόριο "Ξερή Ελιά" του κ. Σ. Σ. Ντούσκου.
Όπως μας ενημερώνει ο κ. Ed Emery στην
σελίδα https://www.facebook.com/events/752065554841097/ όπου αναγγέλλεται η
εκδήλωση, την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου το βράδυ (περίπου 19:30), μουσικοί του
Ρεμπέτικου τραγουδιού θα βρίσκονται στο "Και κρεμμύδι" και το βράδυ της
Παρασκευής 2 Οκτωβρίου θα βρίσκονται στο καφέ "Ρολόι"
(περίπου 20:30).
Η
κεντρική Ρεμπέτικη Συναυλία με μουσικούς και τραγούδια θα δοθεί
το βράδυ του Σαββάτου 3 Οκτωβρίου 2015 και ώρα 21:00 στην πλατεία της
"Ξερής Ελιάς" και στο ομώνυμο κατάστημα του κ. Σ. Σ. Ντούσκου.
Την Κυριακή 4
Οκτωβρίου αργά το πρωί οι μουσικοί του Ρεμπέτικου θα βρίσκονται στο λιμάνι της
Ύδρας.
Το Ρεμπέτικο Συνέδριο θα γίνεται παράλληλα με
τις εκδηλώσεις τις πρωινές ώρες σε αίθουσα που θα παραχωρηθεί από τον Δήμο
Ύδρας.
Για πληροφορίες και επικοινωνία
με τον διοργανωτή:ed.emery@thefreeuniversity.net


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου