«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας - Εκδηλώσεις απόδοσης τιμών και ιστορικής Μνήμης

Η Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας πραγματοποίησε την ετήσια επίσκεψη της στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) στην Ύδρα - Τελέστηκε Τρισάγιο και κατάθεση στεφάνου στο μνημείο - ηρώο της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας - Έγιναν τα αποκαλυπτήρια της αναμνηστικής μαρμάρινης πλάκας στο 2ο Ιστορικό Δημοτικό Σχολείο Ύδρας, εντοιχισμένη στον παρακείμενο Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου. Στον χώρο αυτό είχε λειτουργήσει -από το 1749 - η αρχαιότερη Ναυτική Σχολή της Ελλάδας.
Η Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας πραγματοποίησε την ετήσια επίσκεψη της στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) και στην Ύδρα το Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015.
Στις εκδηλώσεις που είχε προγραμματίσει η Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας και πραγματοποιήθηκαν με πλήρη επιτυχία, επισημότητα και σεβασμό στην ιστορία, στην εθνική μνήμη, στην Ιστορία και την Παράδοση της Ύδρας παρευρίσκονταν  ο  Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης, ο Αντιδήμαρχος Ύδρας κ. Ι. Μπελεγρής, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ύδρας κ. Α. Καλύβας, ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Ύδρας κ. Ε. Καραμήτσος, Δημοτικοί Σύβουλοι, ο Πρόεδρος της Λέσχης Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας κ. Α. Ζεύκης και το Διοικητικό Συμβούλιο, ο Διοικητής της ΑΕΝ Ύδρας Πλωτάρχης κ. Ι. Κόκκιος, ο Λιμενάρχης Ύδρας Σημαιοφόρος κ. Β. Βαζαίος, Υδραίοι απόφοιτοι της Ναυτικής Σχολής Ύδρας, και δεκάδες κόσμου.
Λίγο μετά το μεσημέρι του Σαββάτου (στις 12.30 μμ),  τελέσθηκε Τρισάγιο από τον Πρεσβύτερο π. Γεώργιο Βλαχόπουλο και ευθύς μετά έγινε κατάθεση στεφάνου και προσκλητήριο νεκρών στο μνημείο - ηρώο  της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού στη μνήμη των  αποφοίτων της Σχολής, που χάθηκαν σε στεριές και θάλασσες αγωνιζόμενοι υπέρ της πατρίδας κατά τη διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου πολέμου.
Ακλούθησε ομιλία σε αίθουσα της Σχολής προς τους παλαιούς αποφοίτους, φίλους και μέλη της Λέσχης, από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου  της Λέσχης κ. Α. Ζεύκη που  αναφέρθηκε στις αναμνήσεις και τις μνήμες από την φοίτηση στην Σχολή της Ύδρας αλλά και στους ήρωες απόφοιτους της Σχολής της Ύδρας που έπεσαν ηρωικά στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και το χρέος των αποφοίτων για την εντοίχιση μαρμάρινης πλάκας που αναφέρετε στην αρχαιότερη σχολή ναυτιλίας Ύδρας στο χώρο του  2ου  Ιστορικό Δημοτικό Σχολείο Ύδρας.
Ακολούθως τον λόγο πήρε ο Διοικητής της ΑΕΝ Ύδρας Πλωτάρχης κ. Ι. Κόκκιος που καλωσόρισε του Απόφοιτους αλλά και τον όλους όσους παρευρίσκονταν στην εκδήλωση.
Στη συνέχεια  ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης στην ομιλία του αναφέρθηκε στον μέγιστο ρόλο της Ναυτιλίας για την Ελλάδα,  στις αρχές και τις αξίες των ανθρώπων της θάλασσας και καλωσόρισε τους Απόφοιτους της Σχολής Ναυτιλίας στην Ύδρα και η εκδήλωση έκλεισε με ομιλία κ. Α. Μερτζάνη απόφοιτου της Σχολής της Ύδρας.
Τα αποκαλυπτήρια της αναμνηστικής μαρμάρινης πλάκας
Μετά την λήξη των εκδηλώσεων στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού Ύδρας όλοι μετέβησαν στο 2ο Ιστορικό Δημοτικό Σχολείο Ύδρας στην περιοχή Καμίνια.
Ο Πρόεδρος της Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας κ. Α. Ζεύκης  στην ομιλία του στο 2ο Ιστορικό Δημοτικό Σχολείο Ύδρας μίλησε για την αρχαιότερη Σχολή Ναυτιλίας στον κόσμο που λειτούργησε από το 1749 στον χώρο του Σχολείου και την σημασία της στον αγώνα του 1821 αλλά και την συνέχεια της με την μεταστέγαση της πολύ αργότερα στο λιμάνι της Ύδρας. Στη συνέχεια δύο μαθητές από το Σχολείο μίλησαν για την ιστορία του Σχολείου τους και ευθύς μετά ο πλοίαρχος του Εμπορικού Ναυτικού κ. Ιωάννης Γαβαλιάς αναφέρθηκε λεπτομερώς στην ιστορία της αρχαιότερης Σχολή Ναυτιλίας στον κόσμο που ήταν στεγασμένη στο 2Ο Δημοτικό Σχολείο Ύδρας.
Μετά τις ομιλίες έγινε η αποκάλυψη αναμνηστικής μαρμάρινης πλάκας που θα έχει εντοιχισθεί στον εξωτερικό τοίχο του παρακείμενου Ιερού Ναού του Αγίου Βασιλείου. Η αναμνηστική μαρμάρινη πλάκα είχε σκεπαστεί με την Υδραϊκή επαναστατική σημαία και ο Πρόεδρος της Λέσχης κ. Α. Ζεύκης μαζί με τον Υδραίο κ. Ε. Τσιγκάρη αποκάλυψαν αναμνηστική πλάκα. Στην εκδήλωση παρευρίσκονταν ο Πρεσβύτερος π. Ευάγγελος Γκιάκος εφημέριος του Ιερού Ναού Τιμίου Προδρόμου Καμινίων.
Στους παριστάμενους δόθηκε κέρασμα με αναψυκτικά και υδραίϊκα αμυγδαλωτά.











































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου