Το
κρουαζιερόπλοιο "Seadream 1" προερχόμενο από το Αιγαίο και τα νησιά
των Κυκλάδων, από το πρωί έχει ρίξει άγκυρα έξω από το λιμάνι της Ύδρας και
αποβιβάζει επιβάτες. Ο Οκτώβριος
"άνοιξε" με θαλάσσια κρουαζιέρα και η τουριστική περίοδος καλά κρατεί
στο νησί μας η οποία αναμένετε εφόσον "βοηθήσει" και ο καιρός να
κρατήσει αρκετά ακόμη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου