Κορυφώθηκαν το βράδυ του Σαββάτου 3 Οκτωβρίου 2015 οι εκδηλώσεις για το Ρεμπέτικο στην Ύδρα με την κεντρική Ρεμπέτικη Συναυλία στην κατάμεστη πλατεία της «Ξερής Ελιάς» και στο ομώνυμο κατάστημα του κ. Σ. Σ. Ντούσκου.
Η Ρεμπέτικη συναυλία πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Ρεμπετολογίας SOAS με διοργανωτή τον κ. Ed Emery και με μουσικούς και τραγουδιστές από διάφορες χώρες του κόσμου (Ιράν, ΗΠΑ, Ιρλανδία, Κύπρο, Ελλάδα κλπ), ήρθαν στην Ύδρα για τις μουσικές παραστάσεις και την ετήσια συνάντηση τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου