«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Δημοτικό Συμβούλιο Ύδρας: απόφαση - ψήφισμα υπέρ των δικαίων του Ι. Καθεδρικού Ναού Ύδρας για το κτήμα Μετόχι

Από: Αιδεσιμολογιώτατο Πρωτοπρεσβύτερο π. Ακίνδυνο Δαρδανό, Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο
"Ευχαριστούμε το Δημοτικό Συμβούλιο Ύδρας για την ομόφωνη απόφαση - ψήφισμα υπέρ των δικαίων του Ιερού Καθεδρικού Ναού Ύδρας για το κτήμα Μετόχι. Με την σημερινή απόφαση του 29/1 διακηρύσσει ότι το κτήμα Μετόχι ανήκει στην Παναγία της Ύδρας ήτοι στον Υδραικό Λαό! Μόλις έχουμε το ψήφισμα του Δ. Σ θα το ανακοινώσουμε επισήμως.
Ευχαριστούμε και πάλι όλους: τον κ. Δήμαρχο και όλα τα μέλη του Δ.Σ ξεχωριστά για την συμπαράσταση στον αγωνα του "Μετοχιακού ζητήματος"..
Στα μελλοντικά δικαστήρια όλοι μαζί σύμψυχοι θα διατρανώσουμε την αλήθεια με πάμπολλα ντοκουμέντα που αποκαλύπτουν ότι το κτήμα Μετόχι είναι ιδιοκτησία του Ιερού Καθεδρικού Ναού και ουχί του Δημοσίου...."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου