«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ανοικτή επιστολή προς τον Σύλλογο Παραδοσιακών Ερασιτεχνών Αλιέων Ύδρας

(Επιστολή με κείμενο του κ. Γεώργιου Πολυχρονίου που ο κ. Νεκτάριος Καλαφάτης κοινοποιεί προς τον Σύλλογο Παραδοσιακών Ερασιτεχνών Αλιέων Ύδρας). 
Απαιτούμε ΑΜΕΣΗ κατάργηση του ΑΡΘΡΟΥ Ν.43 που αφορά εκατοντάδες χιλιάδες ερασιτεχνών αλιέων και χιλιάδων εργαζομένων (ναυπηγεία, εισαγωγής σκαφών, ναυτιλιακών, μηχανών θαλάσσης, ηλεκτρονικού εξοπλισμού, είδη αλιείας, παροχής υπηρεσιών, καταστήματα λιανικής σε όλη την Ελλάδα) γιατί:
1. Τα όρια σε μήκος σκάφους και ιπποδυνάμεις κινητήρα το μόνο που εκφέρουν είναι:
Α) Σημαντική μείωση και καταστροφή του κλάδου των κατασκευαστών και εισαγωγών σκαφών και ναυτιλιακών, ναυπηγείων, μηχανικών ναυτικών θαλάσσης, πάρκινγκ σκαφών, λιμενικά ταμεία, εταιριών εκμίσθωσης σκαφών και του ναυτικού τουρισμού σε απομακρυσμένα και όχι τόσο δημοφιλή τουριστικά σημεία κλπ.
Β) Σημαντική μείωση των εσόδων του κράτους από καύσιμα, φόρους που αφορούν το σκάφος (θυμίζουμε το φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πρόσφατα επιβλήθηκε), πωλήσεις σκαφών, ναυτιλιακών, ειδών αλιείας, και λοιπών δραστηριοτήτων που αφορά τη θάλασσα και το ερασιτεχνικό ψάρεμα.
Γ) Αυξάνει σημαντικά την ανεργία στους παραπάνω κλάδους (βλέπε Β. – Γ.)
Δ) Δεν έχει καμία λογική και αφαιρεί το δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη να χαρεί την θάλασσα.
2. Άμεση απόσυρση των υποπαραγράφων 1.στ) και 1.ζ) γιατί:
Α) Με απλή υπουργική απόφαση και όχι με νόμο μπορεί ο κάθε υπουργός να αποφασίζει για το μέλλον της θάλασσας, χωρίς να έχει την απαραίτητη και σωστή πληροφόρηση, όπως συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Β) Η θάλασσα δεν είναι ιδιοκτησία κανενός που μπορεί να απαγορεύει και να επιτρέπει κατά την βούλησή του είτε ερασιτέχνες είτε επαγγελματίες
3. Το κόστος για την εγγραφή στο μητρώο σκαφών, και την άδεια ερασιτεχνικής αλιείας σκάφους θα πρέπει να πληρώνεται στην αρχή, και κάθε δύο χρόνια να ανανεώνεται με ένα συμβολικό παράβολο όπως πριν το 2014 (Θυμίζουμε: Για τους πρώτους 10 ΗΡ, 29,34 Ευρώ, για τους υπόλοιπους 1,47 Ευρώ / HP). Ο ιδιοκτήτης σκάφους πρόσφατα επιβαρύνθηκε με το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης (780 ευρώ πάνω από 5 μέτρα!) αναγκάζοντας πολλούς να το πουλήσουν.
Το κράτος οφείλει να δράσει κατά της παράνομης αλιείας και της υπεραλίευσης σε συνολικό επίπεδο, να λειτουργήσουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και όχι να επιτίθεται σε μία μεγάλη μερίδα πολιτών η οποία στη πλειονότητά τους υπερασπίζονται τη θάλασσα.
Η θάλασσα χωρίς τους ερασιτέχνες θα γίνει ένα απέραντο "εργοστάσιο" παράνομης αλιείας, όπως γίνεται σε όλες τις απομακρυσμένες βραχονησίδες. Αν υπάρχει η θέληση για να παταχθεί η υπεραλίευση, άλλες είναι οι κινήσεις που πρέπει να γίνουν. Είμαστε στη διάθεσή σας για προτάσεις. Λέμε όχι στη κατάργηση της ερασιτεχνικής αλιείας - δεν επιτρέπουμε να ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα.

(Το κείμενο ανήκει στον (George Polychroniou)
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!
Με εκτίμηση 

Νεκτάριος Καλαφάτης








Διαβάστε σχετικά: boatfishing.gr

                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου