Κείμενο από: κ. Άγγελο Λ. Κοτρώνη πρώην Δήμαρχου Ύδρας
«Αγαπημένοι
μου Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες !
Φίλες και Φίλοι αγαπημένοι !
Ένας δύσκολος για όλους μας χρόνος φεύγει !
Ο Νέος Χρόνος έρχεται, γεμάτος ελπίδες και προσδοκίες !
Στον κάθε έναν από εσάς, στην κάθε μία από εσάς, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, αυτή η Νέα Χρονιά, να είναι η πιο ευτυχισμένη, η πιο λαμπερή, η πιο φωτισμένη, η πιο δημιουργική, η πιο αισιόδοξη, πλημμυρισμένη με όλα τα αγαθά Του Θεού !
Καλή Χρονιά με αγάπη και υγεία!»
Τα "Ρόδια" για το γούρι σας, ζωγράφισε ο Μεγάλος Συμπατριώτης μας Π. Τέτσης !
Φίλες και Φίλοι αγαπημένοι !
Ένας δύσκολος για όλους μας χρόνος φεύγει !
Ο Νέος Χρόνος έρχεται, γεμάτος ελπίδες και προσδοκίες !
Στον κάθε έναν από εσάς, στην κάθε μία από εσάς, εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, αυτή η Νέα Χρονιά, να είναι η πιο ευτυχισμένη, η πιο λαμπερή, η πιο φωτισμένη, η πιο δημιουργική, η πιο αισιόδοξη, πλημμυρισμένη με όλα τα αγαθά Του Θεού !
Καλή Χρονιά με αγάπη και υγεία!»
Τα "Ρόδια" για το γούρι σας, ζωγράφισε ο Μεγάλος Συμπατριώτης μας Π. Τέτσης !

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου