ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τήν Πέμπτη 4 Ἰανουαρίου τό ἀπόγευμα στίς 17.30',
στήν Συνεδριακή Αἴθουσα τοῦ Ἱ. Καθεδρικοῦ Ναοῦ θά πραγματοποιηθεῖ ἡ καθιερωμένη
ἑόρτια ἐκδήλωση μέ ὁμιλία τοῦ Ποιμενάρχου μας κ.κ ΕΦΡΑΙΜ , εὐλογία τῆς
Βασιλόπιτας καί τήν βράβευση μέ χρηματικἀ ποσἀ τῶν νέων φοιτητῶν -τριῶν ἀπό τή
Γ' Λυκείου Ὕδρας.
Θά συμμετέχει κα ἡ μπάντα τοῦ Μουσικοῦ Συλλόγου Ὕδρας.
Σᾶς περιμένουμε ὅλους μέ χαρά!
Θά συμμετέχει κα ἡ μπάντα τοῦ Μουσικοῦ Συλλόγου Ὕδρας.
Σᾶς περιμένουμε ὅλους μέ χαρά!
ΕΚ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου