«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018

Ο Σύλλογος Παραδοσιακών - Ερασιτεχνών Αλιέων Ύδρας έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του

Την ημέρα των Θεοφανίων, Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2018 και ώρα 12.00 το μεσημέρι, ο Σύλλογος Παραδοσιακών Ερασιτεχνών – Αλιέων Ύδρας έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του για  δέκατη έβδομη συνεχόμενη χρονιά από την ίδρυση του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων Ύδρας.
Η κοπή της πίτας έγινε στην αίθουσα Τέχνης και Συναυλιών «Μελίνα Μερκούρη»  του Δήμου Ύδρας, την πίτα ευλόγησε ο εφημέριος του Ιερού Ενοριακού Ναού της Αγίας Βαρβάρας π. Γεώργιος Βλαχόπουλος, παρουσία του Δημάρχου Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη, του Αντιδήμαρχου Ύδρας και Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου κ. Ι. Μπελεγρή, του πρώην Δήμαρχου κ. Κ. Αναστόπουλου, δημοτικών Συμβούλων κ.α


Παραβρέθηκαν επίσης ο εκπρόσωπος του Αστυνομικού Τμήματος Ύδρας Αρχιφύλακας κ. Ε. Σκόρρας, ο Διοικητής της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Αντιπλοίαρχος ΛΣ κ. Ε. Δανόπουλος, ο Λιμενάρχης Ύδρας Αντιπλοίαρχος ΛΣ κ. Γ. Μανδαλάκης,  ο Υπολιμενάρχης Ύδρας Υποπλοίαρχος ΛΣ Β. Βαζαίος, η Σημαιοφόρος  ΛΣ κ. Β. Ψαρρού, τα μέλη Δ.Σ. των Ερασιτεχνών Αλιέων, όπως και δεκάδες κόσμου.
Την εκδήλωση άνοιξε με ομιλία του, ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Μ. Βούλγαρης αναφερόμενος σε θέματα των Ερασιτεχνών  Αλιέων του νησιού και κατέληξε ευχόμενος καλή χρονιά και καλές ψαριές, στη συνέχεια απηύθυνε χαιρετισμό στους παρευρισκόμενους ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκης ο οποίος αναφέρθηκε για μια πληθώρα έργων που θα συντελεστούν στο λιμάνι της Ύδρας αλλά και των Καμινίων και ολοκλήρωσε χαρίζοντας σε όλους τις ευχές του για την νέα χρονιά.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου