Από:
Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη
"Να
σφάξουμε τους λύκους, που στον ζυγόν
βαστούν, και Χριστιανούς και Τούρκους,
σκληρά τους τυραννούν. Στεργιάς και του
πελάγου, να λάμψη ο σταυρός, και στην
δικαιοσύνην να σκύψη ο εχθρός. Ο κόσμος
να γλυτώση, απ' αύτην την πληγή, και
ελεύθεροι να ζώμεν, αδέλφια εις την γη".
(στίχοι
121-126 από τον Θούριο του Ρήγα).
Χρόνια
Πολλά από την ΥΔΡΑ, το Νησί των Ναυμάχων
και των Θαλασσαετών του 1821!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου