Ένα
πέπλο σκόνης από την Σαχάρα έχει καλύψει
σταδιακά από χθες το απόγευμα την Ύδρα... H αφρικανική σκόνη έκανε αισθητή και πάλι την παρουσία της στο νησί μας και περιόρισε κατά πολύ την ορατότητα αφού και οι σημερινές ατμοσφαιρικές συνθήκες ευνόησαν τη μεταφορά σημαντικών ποσοτήτων αφρικανικής σκόνης στη χώρα μας. Η αποπνικτική ατμόσφαιρα θα αρχίσει να καλυτερεύει από το βράδυ της Δευτέρας και πιο αισθητά από την Τρίτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου