«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Για την ενίσχυση του Περιφερειακού Ιατρείου Ύδρας

Από: κ. Γ. Μπερικέτη ιατρό Κουλούρειου Νοσοκομείου Ύδρας (www.facebook.com/beriketisg)
"ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΥΔΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
Ενόψει του καλοκαιριού θα πρέπει να ενισχυθεί το Αγροτικό ιατρείο του νησιού μας. Σήμερα έχει έρθει αγροτικός ιατρός άλλα θα πρέπει να καλυφθεί κ δεύτερη θέση του αγροτικού οπωσδήποτε ενόψει της κίνησης του καλοκαιριού. Έχουν ενημερωθεί οι αρχές του τόπου. Το ζήτημα που θέτουν για να έρθουν οι γιατροί στο νησί μας ειναι η εύρεση καταλυμάτων. Σημαντικό θέμα κυρίως το καλοκαίρι. Ας κάνουμε όλοι μας αυτό που πρέπει, Ευχαριστώ πολύ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου