Από:
κ. Αγγελική Νάζου Κοινωνική Λειτουργό
"Ευχαριστούμε
από καρδιάς τους 24 εθελοντές αιμοδότες
οι οποίοι προσήλθαν κατά την πρωινή
αιμοδοσία!!!
Η
αιμοδοσία συνεχίζεται και το απόγευμα
από τις 17.00 -2 1.00 στο Κουλούρειο Νοσοκομείο. Ελάτε
έχοντας μαζί σας τον ΑΜΚΑ σας και φέρτε
και έναν φίλο σας!!! Χρειαζόμαστε
αιμοδότες!!! Η μαζική συμμετοχή στην
εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί πρόνοια
για το μέλλον!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου