Με ευλάβεια και κατάνυξη έγινε το βράδυ της Πέμπτης 22 Αυγούστου 2019 η περιφορά των Ιερών θαυματουργών Εικόνων της Παναγίας «Φανερωμένης» και της Παναγίας του «Μαλίκη» για την Απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου του Καθεδρικού Ναού της Ύδρας.
Την Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019 και ώρα 19:30 τελέστηκε Μέγας Αρχιερατικός Πανηγυρικός Εσπερινός, ακολούθησε λιτάνευση των Ι. Εικόνων και τελέστηκε Αρτοκλασία και Αγρυπνία για την Απόδοση της Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Εννιάμερα), προεξάρχοντος του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών & Αιγίνης κ.κ. Εφραίμ όπου συλλειτουργοί μαζί του ήσαν ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος Αιδεσ. Πρωτοπρεσβύτερος π. Ακίνδυνος Δαρδανός, ο Πανοσ. Αρχιμ. π. Νεκτάριος Δαρδανός και ο Ιερός Κλήρος της Ύδρας.
Μετά τον Μ. Εσπερινό ακολούθησε εμπνευσμένη ομιλία αναφερόμενος στη Υπεραγία Θεοτόκο από τον Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδελφείας Αρχιμ. π. Επιφάνιο Αρβανίτη.
Ευθύς μετά έγινε με μεγάλη ευλάβεια και κατάνυξη η λιτάνευση των Ιερών Εικόνων της Παναγίας «Φανερωμένης» και της Παναγίας του «Μαλίκη» δια μέσου οδών του κεντρικού οικισμού της Ύδρας.
Ακολούθως στον Νάρθηκα του Καθεδρικού Ναού τελέστηκε Αρτοκλασία και μετά το πέρας της δόθηκε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών & Αιγίνης κ.κ. Εφραίμ τιμητικό αναμνηστικό των «Θεομητορικών 2019» στον Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας και Φιλαδέλφειας Αρχιμ. π. Επιφάνιο Αρβανίτη.
Στη συνέχεια αφού οι πιστοί προσκύνησαν την θαυματουργή Ιερή Εικόνα της Παναγίας του «Μαλίκη» δέχθηκαν την ευλογία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ύδρας, Σπετσών & Αιγίνης κ.κ. Εφραίμ και κατόπιν έγινε η έναρξη της Ιερής Αγρυπνίας κατά το Αγιορείτικο τυπικό.
Στη λιτάνευση και στις Ιερές Ακολουθίες παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Ύδρας κ. Γεώργιος Κουκουδάκης, ο πρώην Δήμαρχος κ. Κ. Αναστόπουλος, δημοτικοί σύμβουλοι, ο Λιμενάρχης Ύδρας Αντιπλοίαρχος ΛΣ κ. Γ. Μανδαλάκης, φορείς του νησιού και πλήθος πιστών.
Την Εικόνα της Παναγίας «Φανερωμένης» υποβάσταζαν τιμητικά άνδρες του Λιμενικού Σώματος τη δε Παναγία του «Μαλίκη» υποβάσταζαν Υδραίοι ντυμένοι με την παραδοσιακή φορεσιά των Μπουρλοτιέρηδων..
Στην Ιερή Αγρυπνία τις 22-23 Αυγούστου έψαλλε πολυμελής βυζαντινός χορός Ιεροψαλτών εξ Αθηνών υπο τον χοράρχην κ. Παναγιώτη Μιχαλιτσιάνο. Η ακολουθία μεταδόθηκε από τον ραδιοσταθμό της Πειραϊκής Εκκλησίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου