Από:
Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη
“Ένα
πανέμορφο λαϊκό πανηγύρι με τον Ματθαίο
Γιαννούλη, που διοργάνωσε ο Δήμος μας,
μέσω της ΚΕΔΥ, έλαβε χώρα χθες (28/08/2019)
στον υπαίθριο χώρο πολιτιστικών
εκδηλώσεων "Μίλτος Σαχτούρης" στο
Καμίνι. Ευχαριστούμε τους επαγγελματίες
του Νησιού μας ( Ντούσκο Σταύρο, Μπεξή
Χρήστο, Καλαματιανάκη Παναγιώτη, Ράμπια
Τάκη, Πούλου Ζωή, Ράμπια Αντώνη, Μαραγκό
Νίκο, Λερίο Δημήτρη) καθώς και τον κ.
Αλέξη Βερούκα για την προσφορά των
ποτών. Η μεγάλη συμμετοχή του κόσμου
αλλά και των τουριστών η ανταμοιβή μας!
Και του χρόνου με Υγεία!”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου