Από:
Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη
“Σας
περιμένουμε όλους απόψε το βράδυ
(28/08/2019) σ΄ένα νησιώτικο γλέντι με τον
Ματθαίο Γιαννούλη στον υπαίθριο χώρο
πολιτιστικών εκδηλώσεων "Μίλτος
Σαχτούρης" στο Καμίνι, στο πλαίσιο
του εορτασμού της ενορίας Αγίου Ιωάννη
του Προδρόμου. Ευχαριστώ θερμά τους
επαγγελματίες του Νησιού μας και τον
κ. Αλέξη Βερούκα για τις πλούσιες
προσφορές τους σε αναψυκτικά και μπύρες”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου