Από: ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
"Το
Σάββατο χρειάστηκε να κάνω χρήση του
νέου τρόπου αναφοράς προβλημάτων του
Δήμου Ύδρας, επειδή υπήρχε διαρροή σε
ένα φρεάτιο αποχέτευσης έξω από το σπίτι
μου. Η αντίδραση του Δήμου ήταν η εξής:
Στις
15:40 έστειλα mail στο kathari_ydra@yahoo.com.
Στις 15:59 πήρα απάντηση ότι στέλνουν συνεργείο.
Στις 16:20 έφθασε συνεργείο από 3 άτομα το οποίο σταμάτησε την διαρροή, αλλά έμεινε σε εκκρεμότητα η επισκευή του φρεατίου, γιατί έλειπαν κάποια υλικά. Μου είπαν ότι η οριστική επισκευή προγραμματίζεται για την Δευτέρα.
Στις 15:59 πήρα απάντηση ότι στέλνουν συνεργείο.
Στις 16:20 έφθασε συνεργείο από 3 άτομα το οποίο σταμάτησε την διαρροή, αλλά έμεινε σε εκκρεμότητα η επισκευή του φρεατίου, γιατί έλειπαν κάποια υλικά. Μου είπαν ότι η οριστική επισκευή προγραμματίζεται για την Δευτέρα.
Συμπέρασμα:
Το kathari_ydra δουλεύει, δεν είναι θεωρία
σαν το 112. Θα ζούσαμε σε μία πολύ ευτυχισμένη
χώρα αν όλες οι δημόσιες και δημοτικές
υπηρεσίες λειτουργούσαν με τον ίδιο
τρόπο".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου