Από: Ελληνικό Δίκτυο
Μικρών Νησιών
«Ξεκίνησαν οι Εργασίες
του 11ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Μικρών Νησιών στην Ιθάκη παρουσία της Γενικής
Γραμματέως Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κας Χριστιάνα Καλογήρου, της
Προέδρου του ΕΟΤ κας Αγγελικής Γκερέκου, Βουλευτών, του Προέδρου της ΠΕΔΙΝ κου
Παρίση, εκπροσώπου της ΚΕΔΕ, Δεκάδων Δημάρχων, Πανεπιστημιακών, εκπροσώπων
τουριστικών, ακτοπλοϊκών, κοινωνικών κ α ι επιχειρηματικών φορέων, εκπροσώπων
τοπικών φορέων, δημοσιογράφων και πλήθος κόσμου. Στο Συνέδριο χαιρέτισαν ακόμη
ο Γενικός Γραμματέας ΕΣΠΑ κος Δ. Σκάλκος, ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και
περιφερειάρχης Αττικής κος Γ. Πατούλη, ο τ. Γ.Γ ΥΠΕΣ κος Κων/νος Πουλάκης, ενώ
συμμετέχουν κλιμάκια από την Γενική Γραμματεία Νησιωτικής Πολιτικής, του
Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων».





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου