Από: inkefalonia.gr
Ολοκληρώθηκαν
οι εργασίες του επιτυχημένου 11ου
Πανελλήνιου Συνεδρίου «Μικρά Νησιά:
Νόστιμον Ήμαρ», στην Ιθάκη. Το ετήσιο
συνέδριο διεξήχθη από τις 4-6 Οκτωβρίου
και αποτέλεσε σημαντικό γεγονός της
χρονιάς για την Ιθάκη, αλλά και τα
υπόλοιπα μικρά νησιά που συμμετείχαν.
Κατά τη διάρκεια της δεύτερης μέρας
διοργανώθηκε μια σειρά συνεδριών από
εξειδικευμένους ομιλητές και επέτρεψε
στους συμμετέχοντες να εμβαθύνουν σε
συναφή θέματα και να ανταλλάξουν απόψεις
για το μέλλον των μικρών νησιών σε
παγκόσμιο επίπεδο. Η π. Βουλευτής
Κεφαλονιάς και Ιθάκης κα.Αφροδίτη
Θεοπεφτάτου συμμετείχε στο πάνελ ομιλιών
και αναφέρθηκε σε θέματα που απασχολούν
τα μικρά νησιά σε επίπεδο δημόσιας
διοίκησης και αυτοδιοίκησης.
Ο κ. Ευστράτιος
Απέργης εκπρόσωπος της κοινοπραξίας
LEVANTE FERRIESGROUP μίλησε για την ακτοπλοΐα,
τις θαλάσσιες μεταφορές καθώς και την
προσπελασιμότητα και ελκυστικότητα
των μικρών νησιών. Στη συνέχεια ακούστηκε
η τοποθέτηση του Προέδρου της ένωσης
πλοιοκτητών Ελληνικών σκαφών τουρισμού
του κ. Αντώνη Στελιάτου., ενώ η Πρόεδρος
του ΕΟΤ κα. Άντζελα Γκερέκου ανέλυσε
επιτυχώς θέματα που σχετίζονται με τον
τουρισμό στα μικρά νησιά, τονίζοντας
την προοπτική συνεργασίας των μικρών
νησιών σε θέματα τουριστικής προβολής.... Διαβάστε αναλυτικά εδώ:inkefalonia.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου