Από: κ. Παναγιώτη Ράππα animator, σκηνοθέτη, εικαστικό
«ΧΡΟΝΟΣ-ΜΝΗΜΗ-ΤΟΠΟΣ
Όπως συμβαίνει πάντα με τα ταξίδια, ένα όμορφο
ταξίδι τελείωσε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις δυο «καινούργιες μου παλιές φίλες»
Έφη Μιχάλαρου, Σοφία Γαιτάνη και την γκαλερί artshot-sophia gaitani για την
οργάνωση της έκθεσης. Τον παλιό μου συμμαθητή και φίλο Δημήτρη Λεμπέση για την βοήθεια που πρόσφερε
σιωπηλά και αθόρυβα. Την Ματίνα Ντούσκου Ράππα που ήταν παρούσα και πάντα με
διάθεση να βοηθήσει. Τον Γιάννη που όσες φορές ήρθε, δεν βαριόταν συνέχεια αλλά
μόνο που και που… Τους πολλούς καλούς συναδέλφους που με τίμησαν με την
παρουσία τους. Ιδιαίτερα τους Υδραίους και Αρκάδες φίλους που ήρθαν στην Αθήνα
ειδικά για να δουν την έκθεση. Και όλους όσους πέρασαν και στάθηκαν μπροστά στα
έργα και τους αφιέρωσαν τον δικό τους πολύτιμο χρόνο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου