Βλάβες
και προβλήματα....
- Μηχανική βλάβη στο FC6. Αντικαθίσταται σήμερα από το FC4 που ξεκίνησε με μια ώρα σχεδόν καθυστέρηση από τον Πειραιά για το δρομολόγιο των 13:30 και θα εκτελέσει και το δρομολόγιο των 18:10 από Ύδρα.
- Η βλάβη στο FC6 υφίσταται από την Τρίτη. Λόγω απεργίας δεν εκτέλεσε τα δρομολόγια της Τετάρτης, αντικαταστάθηκε από δελφίνι χθες με καθυστερημένη αναχώρηση και τροποποιήσεις δρομολογίων... Το πλοίο βρίσκεται σε ναυπηγείο της Σαλαμίνας για αποκατάσταση της βλάβης.
- Καθυστέρηση για το FC5 που υπερβαίνει τη μία ώρα. Κατέπλευσε στην Ύδρα περί τις 13:00 (προγραμματισμένη ώρα 12:00) πλέοντας με ταχύτητες κοντά στους 20 Knots για μεγάλη διάρκεια, πιθανότατα λόγω των καιρικών συνθηκών.
- Το FD XVII δεν εκτέλεσε το δρομολόγιο των 12:15 προς Πειραιά και παραμένει στο λιμάνι της Ερμιόνης έως αυτήν την ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου