«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2019

Με αγιασμό άρχισαν οι κατηχητικές συναντήσεις στο εντευκτήριο της Ι. Μητροπόλεως Ύδρας



Από: Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο Πρωτ. π. Ακίνδυνο Δαρδανό
"ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Με την ευλογία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.κ. ΕΦΡΑΙΜ άρχισαν οι συναντήσεις με την ομάδα αγοριών Γυμνασίου και Λυκείου Ύδρας. Κάθε Σάββατο στις 11.30' στο εντευκτήριο της Ι.Μητροπόλεως.
Στην πρώτη συνάντηση έγινε αγιασμός, ανταλλαγή ευχών, γνωριμία με τα παιδιά της Α' Γυμνασίου., κέρασμα και προσφορά πρακτικού δώρου σε όλους.
Επόμενη συνάντηση το Σάββατο 12 Οκτωβρίου στις 11.30'."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου