Από:
Αντιδήμαρχο Ύδρας κ. Μ. Κάτσικα
“Ευχαριστούμε από καρδιάς έναν φίλο της Ύδρας μας, ο
οποίος επιμένει να διατηρήσει την
ανωνυμία του, για τη γενναιόδωρη προσφορά
σε προϊόντα πρώτης ανάγκης συνολικής
αξίας 500€ για το Κοινωνικό Παντοπωλείο
του Δήμου μας. Ελπίζουμε η χειρονομία
του να έχει και άλλους μιμητές.
Εργαζόμαστε όλοι μαζί για την Ύδρα της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας”.
Εργαζόμαστε όλοι μαζί για την Ύδρα της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου