Από: κ. Νικόλα Παπαδάκη
«Στη ώρα της και η μπόρα με λίγη περισσότερη
ένταση (40mm/hr), και ύψος υετού 15 mm απο την έναρξη της.. η Διδώ.. τα
μεσάνυχτα... Το ευρωπαϊκό δείχνει να πηγαίνει καλύτερα. Δείτε τα προηγούμενα
post. (The weather in Hydra.). Έτσι θα πάει τις επόμενες ώρες, με λίγα ίσως
ηλεκτρικά και αυξομειώσεις στην ένταση της βροχόπτωσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου