Από: Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο και
Προϊστάμενο Καθεδρικού Ναού Ύδρας Αιδεσ. Πρωτ. π. Ακίνδυνο Δαρδανό
Σήμερα 25η Μαρτίου 2020, στις 11.00'π.μ ήχησαν
πανηγυρικά οι καμπάνες του Ιστορικού Μοναστηριού νύν Ιερού Καθεδρικού Ναού της
Ύδρας μας!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜEΝΑ!
Η ΠΑΝΑΓΙA ΜΑΣ Η "ΕΥΑΓΓΕΛIΣΤΡΙΑ"
ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΡIΖΕΙ ΥΓΕΙΑ, ΥΠΟΜΟΝH ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ! ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟYΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΟΥ
ΛΟΙΜΟΥ!
ΖΗΤΩ ΤΟ EΘΝΟΣ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου