«Τιμήσαμε σήμερα στην Ύδρα τον απελευθερωτή του
Αιγαίου Ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη! Κατέθεσα στεφάνι τιμής στην προτομή του
ήρωα, ως εκπρόσωπος του Περιφερειάρχη Γιώργου Πατούλη,με την ευχή και η δική μας
γενιά να φανεί αντάξια της μαχητικότητας και του ηρωισμού του Ναυάρχου! Ο πάντα
φιλόξενος Δήμαρχος κος Γιώργος Κουκουδακης μας παρέθεσε γεύμα κατά την διάρκεια
του οποίου είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε απογόνους του Κουντουριώτη ο οποίος
υπήρξε και πρώτος πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας!»





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου