Από: Αντιπεριφερειάρχη ΠΕ Νήσων Αττικής κ. Β.
Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη
«Ένας χρόνος έκλεισε από την ημέρα που
αναλάβαμε την διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής. Και έχουν ήδη γίνει πολλά για
τη βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους πολίτες
της ΠΕ Νήσων για την εμπιστοσύνη τους. Συνεχίζουμε με την ίδια ορμή και την
ίδια αποφασιστικότητα, με στόχο μια περιφέρεια με ισόρροπη ανάπτυξη, μια
περιφέρεια όπου κάθε στιγμή θα γίνεται κάτι σημαντικό για την Αττική. Ούτε μια
ημέρα χαμένη! Τα καλύτερα έρχονται!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου