Από: κ. Κώστα Αναστόπουλο πρώην Δήμαρχο Ύδρας
«Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εισαγωγή
τους στα Πανεπιστήμια......
Ένας δρόμος γνώσης και εμπειριών ανοίγει
μπροστά τους.... όσοι δεν τα κατάφεραν η ζωή είναι μπροστά τους .... Συγχαρητήρια και στους αφανείς ήρωες
τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς....
Καλή Σταδιοδρομία για όλους....»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου