Από: κ. Ελευθέριο Κεχαγιόγλου Δημοτικό Σύμβουλο
«Συγχαρητήρια σε όσα από τα παιδιά μας
πέρασαν σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ο στίβος της μάθησης
είναι μπροστά τους. Για όσα από τα παιδιά μας δεν τα κατάφεραν να μην
απογοητεύονται. Η ζωή είναι όλο ευκαιρίες. Η ζωή είναι μπροστά τους και με
όρεξη και πείσμα θα την κερδίσουν. Μπορούμε πολλά να κάνουμε για τα παιδιά
μας.... Ας ξεκινήσουμε».
Ελευθέριος Κεχαγιόγλου
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου