Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Ε. Κουκουδάκη
«Συγχαρητήρια σε όλα Υδραιόπουλα για την
εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια βαθμίδα εκπαίδευσης. Έκαναν υπερήφανους τους
γονείς, τους καθηγητές τους και ολόκληρη την Ύδρα. Εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη
και κάθε επιτυχία στο νέο τους ταξίδι..»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου