Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Ε. Κουκουδάκη
“Από την χθεσινή (27/08/2020) τελετή ανακήρυξης
του μεγάλου Ελληνιστή "Mario Vitti" σε επίτιμο Δημότη Ύδρας και την
τελετή εγκαινίων της έκθεσης "Γραφείο με Θέα, Φωτογραφίες 1948-1981"
στην ανακαινισμένη αίθουσα Τέχνης και Συναυλιών του Δήμου μας "Μελίνα
Μερκούρη." Η 'Ύδρα μας τίμησε χθες τον μεγαλύτερο εν ζωή πρεσβευτή της
Ελληνικής Γραμματολογίας διεθνώς. Τίμησε έναν σπάνιο Άνθρωπο και επιστήμονα, ο
οποίος είναι παντρεμένος με την Υδραία Αλεξάνδρα Πέρκιζα και διατηρούν σπίτι
στο Νησί μας. Με μικρές αλλά υψηλής ποιότητας εκδηλώσεις που τιμούν τον
πολιτισμό κοιτάμε μπροστά και συνεχίζουμε με ασφάλεια την ζωή μας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου