«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

Νίκη Κεραμέως: Τα σχολεία θα ανοίξουν στις 14 Σεπτεμβρίου


«Η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν στις 14 Σεπτεμβρίου. Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε τους μαθητές να επιστρέφουν στα θρανία στις 7 Σεπτεμβρίου όμως τα αυξημένα κρούσματα των τελευταίων ημερών και η επιστροφή οικογενειών από διακοπές έφερε τη μεταφορά της έναρξης της σχολικής χρονιάς 2020 - 2021, μία εβδομάδα μετά.
Σημαντικός παράγοντας για να παρθεί η απόφαση, όπως είπε η υπουργός, ήταν να δοθεί ικανό χρονικό διάστημα από την επιστροφή των εκδρομέων και να περιοριστούν οι μετακινήσεις των ασυμπτωματικών συμπολιτών μας.
Όπως είπε η υπουργός, τα στοιχεία δείχνουν ότι ήδη ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού δεν έχει ακόμη επιστρέψει. Επανέλαβε, έτσι, την έκκληση προς τους εκδρομείς να επιστρέψουν άμεσα με τις οικογένειές τους.
«Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε και το αγαθό της Υγείας και το αγαθό της Εκπαίδευσης. Από αυτή την κρίση θα βγούμε πιο δυνατοί», κατέληξε η κ. Κεραμέως…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου