«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021

Παναγιώτης Μαρκαντώνης: "Έχω κάνει τις προτάσεις μου στο δημοτικό συμβούλιο για το θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών και όταν το νησί μου με χρειάζεται είμαι παρών"

 

Από: Παναγιώτη Μαρκαντώνη Δημοτικό Σύμβουλο
«Δεν ήξερα ότι πρέπει να κάνω αντιπολίτευσης μέσω  fb!!! Και ω του θράσους!!! Να περιμένεις  την στραβή και τότε να μιλάς ! Ε όχι!!! Δεν ήμουν ποτέ έτσι και δεν  θα γίνω τώρα . Αυτοί οι λίγοι που με ψήφισαν, με ψήφισαν για την  σοβαρότητα μου που δεν αποδέχεται το κίτρινο! Έχω κάνει τις προτάσεις μου στο δημοτικό συμβούλιο για το θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών και όταν το νησί μου με χρειάζεται είμαι παρών από όποια θέση για να βοηθήσω τον τόπο μου. Αυτά για τους όψιμους........ Αλλά και τους παλιούς γνώριμους!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου