"Τι ισχύει για την μοριοδότηση των πολυτέκνων στον ΑΣΕΠ και πως αποδεικνύεται ότι είναι κάποιος Πολύτεκνος ή ανάπηρος ή δικαιούται μόρια για αναπηρία από μέλος της οικογένειας του, για να πάρει τα μόρια στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ".
Μετά από απορίες των υποψηφίων που έδωσαν διαγωνισμούς για τα οκτάμηνα σε ύδρευσης και αποχέτευσης και για οδηγούς και συνοδούς απορριμματοφόρων, για το τι ισχύει για τους πολύτεκνους και τι ζητάει ο ΑΣΕΠ ώστε να αποδεικνύεται από τον συμμετέχοντα στον διαγωνισμό ότι είναι πολύτεκνος ή έχει μοριοδότηση από αναπηρία μέλους της οικογένειας του, βάση των κανόνων του ΑΣΕΠ για να το αποδείξουν και να έχουν τα μόρια στους τελικούς πίνακες της βαθμολογίας του ΑΣΕΠ, οι παρακάτω πίνακες όπως ισχύουν μέχρι και σήμερα στα , συγκεκριμένα link's.
«Ανεξάρτητος»
Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής
Π.Ε. Πειραιώς
Παναγιώτης Ι. Ασημακόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου