«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου 2021

Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας: "Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα σε όλους, Καλές Γιορτές και Καλή Χρονιά"


Από: Λέσχη Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας
Αγαπητοί Συνάδελφοι, Μέλη, Φίλες και Φίλοι της Λέσχης,
Λίγο απογοητευμένοι και ανήσυχοι πλησιάζουμε στην εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων, βλέποντας πως παρά τις ελπίδες μας, θα γιορτάσουμε και τις φετινές γιορτές με προφυλάξεις, περιορισμούς και ανησυχίες εξαιτίας της πανδημίας του ύπουλου και δολοφονικού κορωνοϊού Covid-19, που εξακολουθεί να προκαλεί απώλειες ανθρώπινων ζωών πολλών εκατομμυρίων σ’ ολόκληρο τον πλανήτη. Ιδιαίτερη ανησυχία μάς προκαλεί η τελευταία του μετάλλαξη «Omikron», η οποία εκτιμάται από τους ειδικούς επιδημιολόγους και αναλυτές ότι σύντομα θα επικρατήσει παγκοσμίως με απίστευτη ταχύτητα μεταδοτικότητας και για τον λόγο αυτόν χαρακτηρίζεται ως «Καταιγίδα».
Η κατάσταση αυτή δυστυχώς μας οδηγεί στην απόφαση να καθυστερήσουμε για λίγο καιρό ακόμη την επαναλειτουργία της Λέσχης και να αναβάλουμε για δεύτερη χρονιά την πραγματοποίηση της παραδοσιακής γιορτής κοπής της βασιλόπιτας που είχαμε προγραμματίσει πριν την επιδείνωση της πανδημίας για τις αρχές Ιανουαρίου. Το πιο σοβαρό όμως θέμα που μας απασχολεί είναι η σύγκληση της γενικής συνέλευσης που θα εξετάσει τον απολογισμό του απερχομένου διοικητικού συμβουλίου για τις περιόδους 01.01- 31.12.2020 και 01.01-31.12.2021 και θα πραγματοποιήσει αρχαιρεσίες για την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και νέας εξελεγκτικής επιτροπής, διότι πρέπει να συγκληθεί οπωσδήποτε πριν τη συμπλήρωση τριετίας από τις προηγούμενες αρχαιρεσίες που είχαν πραγματοποιηθεί στις 25.02.2019. Ευχόμαστε μέχρι τότε η κατάσταση της πανδημίας να έχει βελτιωθεί και να μας επιτρέψει να πραγματοποιήσουμε χωρίς πρόβλημα τη γενική συνέλευση, για την οποία θα εκδώσουμε εν καιρώ τη σχετική επιστολή-πρόσκληση προς τα μέλη και τους εταίρους της Λέσχης, σύμφωνα με το άρθρο 19 του καταστατικού.

Με την ελπίδα ότι η κατάσταση της πανδημίας θα αρχίσει να βελτιώνεται από τους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς, θα θέλαμε με την επιστολή μας αυτή να ευχηθούμε να περάσουμε όλοι μας με υγεία και γαλήνη την περίοδο των εορτών. Μακάρι αυτά τα δεύτερα «στερημένα» Χριστούγεννα, παρά τις τόσες δυσκολίες, να αναστήσουν το χαμόγελο στα χείλη όλων μας, να ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές μας και να χαρίσουν σε όλους μας τη ζωή που μας αξίζει. Μακάρι οι καρδιές μας να γεμίσουν με Αγάπη και το Άστρο της Βηθλεέμ να φωτίζει και να οδηγεί κάθε σκέψη και κάθε μας πράξη.
Ας τιμήσουμε λοιπόν κι εφέτος την περίοδο αυτή με τη σκέψη και την περισυλλογή που της αξίζουν διατηρώντας τη βάσιμη ελπίδα ότι του χρόνου, με τη βοήθεια του Θεού, θα τη γιορτάσουμε με διπλή χαρά, υγιείς και δυνατοί, αγκαλιά με τους ανθρώπους που αγαπάμε, παρέα με τους φίλους και συναδέλφους μας.
Τελειώνοντας την επιστολή μας, εκφράζουμε θερμές εγκάρδιες ευχές σε όλα τα μέλη και τους εταίρους, τις φίλες και τους φίλους της Λέσχης. Ευχόμαστε Καλές και Ήρεμες Θάλασσες στους συναδέλφους που ταξιδεύουν, Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα σε όλους, Καλές Γιορτές και Καλή Χρονιά, με Υγεία, Αγάπη, Ειρήνη, Δύναμη και Δημιουργία.
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου
Θανάσης Ζεύκης
Πρόεδρος
Κωνσταντίνος Μαρινάκης 
Γεν. Γραμματέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου