Από: Δήμαρχο Ύδρας κ. Γ. Κουκουδάκη
"Σαράντα οκτώ χρόνια μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας και η περιφρούρηση της παραμένει σημαντική όσο ποτέ άλλοτε. Έχουμε χρέος και ιερή υποχρέωση να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε το έθνος μας να απαλλαγεί από διχαστικά πάθη που διαχρονικά και κατ’ επανάληψη το ζημίωσαν. Έχουμε χρέος και ιερή υποχρέωση να απομονώσουμε και να καταπολεμήσουμε κάθε ακρότητα που απειλεί και προσβάλει το Δημοκρατικό μας πολίτευμα. Από την Ύδρα μας, τον Ιερό Βράχο της Ελευθερίας, ευχόμαστε σε όλες τις Ελληνίδες και σε όλους τους Έλληνες Χρόνια Πολλά!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου