«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2022

13η Φιλανθρωπική Συναυλία Ύδρα - Ευχαριστίες


Από: κ. Αλέξανδρο Κ. Σοφιανό 
13η Φιλανθρωπική Συναυλία
Ύδρα
Με την καθιερωμένη φωτογραφία με όλους τους συντελεστές κλείνει και η φετινή μας συναυλία με τεράστια επιτυχία.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατο Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης κ.κ. Εφραίμ που με εμπιστεύτηκε για μία ακόμα χρονιά. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Πρωτοσύγκελο πατέρα Νεκτάριο για την άψογη συνεργασία, τον δήμαρχο George Koukoudakis, την υφυπουργό κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, την Ευρωβουλευτή κ. Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για την παρουσία τους, την γλυκύτατη κ. Ντίνα Αδαμοπούλου για τη συνεχή αρωγή της, τον σολίστ Timothy Timmy Chooi για την εξαιρετική ερμηνεία του που μας ταξίδεψε και τους μουσικούς της ορχήστρας που πάντα δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. 
Επίσης, θερμές ευχαριστίες σε όλους τους χορηγούς που μας στηρίζουν τόσα χρόνια. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί ο σκοπός μας.
Ξεχωριστή θέση μέσα στην καρδιά μου έχετε όλοι εσείς που κάθε χρόνο γεμίζετε με την παρουσία σας τον προαύλιο χώρο της Μητρόπολης. Εσείς είστε η δύναμη του νησιού μας. Εσείς κάνετε τη διαφορά. Μακάρι του χρόνου να καταφέρω να πείσω ακόμα περισσότερους ανθρώπους να παρευρεθούν και να ενισχύσουν το νοσοκομείο μας.
Σας περιμένω όλους στην 14η Φιλανθρωπική συναυλία μας στις 18 Αυγούστου 2023.
Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά!
Σας ευχαριστώ πολύ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου