«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Παρουσία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. ΕΦΡΑΙΜ πραγματοποιήθηκε στον αύλειο χώρο του Νοσοκομείου Αιγίνης "Ο ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ" η Επιστημονική Εσπερίδα για τα 400 χρόνια από την Κοίμηση του Αγίου Διονυσίου Αρχιεπισκόπου Αιγίνης και τα 100 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του Νοσοκομείου Αιγίνης


Από: Γραφείο Τύπου - Ιεράς Μητροπόλεως Ύδρας, Σπετσών & Αιγίνης

ΔΕΛΤΙΟ  ΤΥΠΟΥ
Παρουσία  του  Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. ΕΦΡΑΙΜ,  των Πατέρων , των αρχών,  του Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού και πολυπληθούς ακροατηρίου πραγματοποιήθηκε το εσπέρας  της 24ης Αυγούστου  2022
στον αύλειο χώρο του Νοσοκομείου Αιγίνης  "Ο ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ", η Επιστημονική Εσπερίδα για τα 400 χρόνια από την Κοίμηση του Αγίου Διονυσίου  Αρχιεπισκόπου Αιγίνης,  και τα 100 χρόνια συνεχούς λειτουργίας του Νοσοκομείου Αιγίνης.
Την εκδήλωση άνοιξε ο  Γ. Α. Επόπτης Αιγίνης Αρχιμ. π Αμφιλόχιος Γελαδάκης, Πρόεδρος του  Νοσοκομείου  και ακολούθησαν   Εκκλησιαστικοί  ύμνοι  από την   χορωδία της Ιεράς Μητροπόλεως μας  υπό την διεύθυνση του Καθηγητή  Βυζαντινής Μουσικής κ. Δημητρίου Καλομοίρη.
Εν συνεχεία  ξεκίνησαν οι  ομιλίες του κ. Σοφοκλή  Δημητρακόπουλου ο οποίος αναφέρθηκε σε  όλα τα βιογραφικά στοιχεία του Αγίου Διονυσίου και την σύνδεση του Αγίου με τους Αγίους, Αθανάσιο Χριστιανουπόλεως και Άγιο Νεκτάριο Πενταπόλεως.
Κατόπιν η δεύτερη  ομιλία της κ.  Σταματίνας Πανταζή, μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου η οποία αναφέρθηκε  στην πορεία του Νοσοκομείου από την ίδρυση του έως σήμερα ήτοι 101 έτη.
Την εκδήλωση έκλεισε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας και Επόπτης του Ιδρύματος.
Μίλησε διδακτικά και ευχαρίστησε τους εθελοντές και εργαζόμενους,  ενώ στο τέλος  βράβευσε και τους δύο ομιλητές.
 Ακολούθησε δεξίωση για όλους.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ  ΤΥΠΟΥ  ΤΗΣ Ι.ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου