Από: Γραφείο Τύπου Ι. Μητροπόλεως Ύδρας, Σπετσών και Αιγίνης
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Κυριακή μετά τα Φώτα, 8η Ιανουαρίου 2023, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.ΕΦΡΑΙΜ, ιερούργησε και ομίλησε εις την Ι.Μονή των Αγίων Αναργύρων Ερμιόνης.
Εν συνεχεία μετέβη εις τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Τιμίου Προδρόμου Κρανιδίου όπου πραγματοποιήθηκε η εόρτια σύναξη των νέων μελών των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων για τις Αρχιερατικές Επιτροπείες Κρανιδίου και Ερμιονίδος.
Ο Σεβασμιώτατος ευλόγησε την Αγιοβασιλόπιτα και ομίλησε εις τα νέα μέλη των Εκκλησιαστικών Συμβουλίων για την σημαντική διακονία του Εκκλησιαστικού Επιτρόπου και για την άψογη λειτουργία της Ενορίας ως Ν.Π.Δ.Δ.
Έθεσε διάφορα διοικητικά και ποιμαντικά θέματα και ζήτησε την συνεργασία και την ενότητα απ' όλους κληρικούς και τα λαϊκά μέλη του ενοριακού έργου.
Τέλος επέδωσε τους διορισμούς και ευχήθηκε πατρικά.
Το απόγευμα της ιδίας ο Σεβασμιώτατος θα μεταβή εις Σπέτσας δια την εκείσε ομοία σύναξη.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου