«Ένα κομμάτι βράχος καταμεσής στην θάλασσα, η Ύδρα του πολιτισμού, της ιστορίας, των θρύλων και των μυστηρίων...»

Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Ευχαριστίες για την επιτυχημένη 14η Φιλανθρωπική μουσική εκδήλωση στην Ύδρα που τα έσοδα της προσφέρονται στο Κουλούρειο Νοσοκομείο του νησιού

 

Από: κ. Αλέξανδρο Σοφιανό
"Η καθιερωμένη φωτογραφία με τους μουσικούς της ορχήστρας και τον σολίστ μετά το τέλος της φιλανθρωπικής συναυλίας μας σηματοδοτεί το τέλος μιας εξαιρετικά επιτυχημένης εκδήλωσης για το νοσοκομείο μας.
Είμαι ιδιαίτερα συγκινημένος διότι φέτος βίωσα μια απίστευτη προσέλευση και μια ζεστασιά του κόσμου για τον σκοπό μας. Δεν υπήρχε καμία κενή θέση στον προαύλιο χώρο της Μητρόπολης.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Σεβασμιώτατο κ.κ. Εφραίμ που με εμπιστεύτηκε για μία ακόμα χρονιά, τον Πρωτοσύγκελο π. Νεκτάριο για την άψογη συνεργασία, τον Γενικό Αρχιερατικό Επίτροπο π. Ακίνδυνο για τη βοήθεια του πάντα σε ότι χρειαζόμαστε, τον Δήμο Ύδρας για την υποστήριξη του, την ΚΕΔΥ για τη στήριξη, την ευρωβουλευτή κ. Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για την διαχρονική στήριξη, τον Ιάπωνα πρέσβη στην Ελλάδα κ. Γιααουνόρι Νακαγιάμα και όλους εσάς που είστε η ραχοκοκαλιά της συναυλίας.
Δεν μπορώ να μη αναφέρω με ιδιαίτερη θέρμη όλους τους χορηγούς που χωρίς τη βοήθεια τους δεν θα γινόταν πράξη αυτή η εκδήλωση όλα αυτά τα χρόνια.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες προς τα μέλη της ορχήστρας καθώς και στον εξαιρετικό Ιάπωνα σολίστ Tatsuki Narita ο οποίος μας μάγεψε με το Στραντιβάριους του.
Ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου έχει το 1ο βιολοντσέλο της ορχήστρας ο κ. Αστέριος Πούφτης για την πολύτιμη και ανιδιοτελή βοήθεια του.
Να είμαστε όλοι καλά να βρεθούμε πάλι στην 15η συναυλία μας στις 17 Αυγούστου 2024.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου