Από: κο Μανώλη Καραμήτσο
Συνεχίζουμε δυναμικά
καλωσορίζοντας στον συνδυασμό μας «Μέλλον της ´Υδρας» τον φίλο Γιώργο Βούλγαρη!
Ο Γιώργος γεννήθηκε,
μεγάλωσε στην 'Υδρα και ζει μόνιμα στο νησί με την οικογένεια του!
Ο Γιώργος είναι
ελεύθερος επαγγελματίας και τα τελευταία χρόνια είναι Πρόεδρος του
Συλλόγου Αγωγιατών ´Υδρας «Άγιος
Νικόλαος»!
Ζώντας στο νησί όλο το
χρόνο ξέρει απο πρώτο χέρι τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν
καθημερινά οι δημότες μας!
Η απόφαση για την
ενεργό συμμετοχή του στα πολιτικά δρώμενα του τόπου μας την δεδομένη στιγμή,
ήρθε γιατί πιστεύει στον συνδυασμό
«Μέλλον της Ύδρας » και είναι πεπεισμένος ότι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και θελουμε και γνωρίζουμε και μπορούμε, να
επιλύσουμε τα απλά καθημερινά προβλήματα δίνοντας μάλιστα προτεραιότητα σε αυτά
που αφορούν τις υποδομές του νησιού μας.
Τον ευχαριστώ μέσα από
την καρδιά μου για την απόφαση του να απαντήσει θετικά στην πρόταση μου να
ενισχύσει τον συνδυασμό μας!
Με εκτίμηση,Καραμήτσος ΜανώληςΥποψήφιος Δήμαρχος
Ύδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου